Sekrety czarnego i białego SEO

pozycjonowanie white hat Osoby, które zaczynają interesować się zagadnieniami związanymi z SEO dość szybko zapoznają się z „czarnym i białym kapeluszem”. Ten drugi wydaje się zdecydowanie bardziej bezpieczny, mówimy bowiem o działaniach, które mają na celu poprawę pozycji strony www w wyszukiwarkach i są zgodne z wytycznymi dawanymi przez Google. Niestety, już w tym momencie mamy do czynienia z pierwszym problemem, jak bowiem można mówić o wytycznych Google, skoro firma zakłada, że promując stronę www nie powinno się robić rzeczy, o których wiadomo, że gdyby nie było wyszukiwarek internetowych, nie przyszłyby nam do głowy. Tak naprawdę więc nawet osoby, które koncentrują się na tworzeniu znakomitego zaplecza tematycznego dla swojej strony nie są wcale aż tak prawe, jak im się wydaje, robią to bowiem przede wszystkim dlatego, aby przypodobać się firmie. Coraz częściej zwraca się więc uwagę na to, że coś takiego, jak pozycjonowanie w oparciu o zasady Google nie ma miejsca, a tym samym shite hat seo łamie wspomniane wytyczne tak samo, jak praktyki związane z „czarnym kapeluszem”.

Czym jest zatem „czarne seo”?

W jego skład wchodzą praktyki takie, jak choćby budowa zaplecza składającego się z tekstów, które zostały wygenerowane przez komputer, a także tworzenie katalogów stron www, a następnie dodawanie do nich własnych witryn pod nieustannie tym samym opisem. Nie można jednak nie zauważyć, że nawet jeśli white seo nie jest tak uczciwe, jak wydaje się to niektórym, to praktyki z „czarnego kapelusza” coraz szybciej tracą na znaczeniu, a pozycjonowanie jest dziś coraz bardziej przyjazne dla użytkowników, a nie jedynie dla robotów wyszukiwarek.

 

Zobacz także

Sekrety czarnego i białego SEO

Osoby, które zaczynają interesować się zagadnieniami związanymi z SEO dość szybko zapoznają się z...

Czytaj dalej

Pozycjonowanie – dlaczego warto?

Jakie efekty może dać pozycjonowanie? - więcej odwiedzin na własnej witrynie - większe zainteresowanie...

Czytaj dalej