Linki sponsorowane

Dlaczego warto inwestować w AdWords?

Jest kilka czynników, które powinny zachęcić do inwestowania w Google AdWords, jako formy nowoczesnych reklam, w których wybieramy najlepsze słowa kluczowe: 1. Dzięki AdWords można bardzo szybko zaistnieć w sieci. Już kilkanaście minut po stworzeniu kampanii zaczniemy się pojawiać w wyszukiwaniach Google na samym szczycie, nad naturalnymi wynikami wyszukiwania. 2. Reklamę...

 

Jak rozpocząć przygodę z konwersją?

Rozpoczynając przygodę z konwersją musimy wiedzieć czym jest konwersja i co ona dla nas znaczy. Pamiętajmy, że to nie jest wyłącznie transakcja gotówkowa, a mamy także możliwość zliczyć użytkowników, pozostałych kontaktów, czy kontaktów telefonicznych. Ważne, abyśmy pamiętali, że konfigurację konwersji możemy zrobić przez AdWords oraz przez konto Analytics. Jeśli...