InBound Marketing

Content marketing dla „nudnych branży”

Content marketing to wymaga od nas tworzenia ciekawych i unikalnych dla użytkowników treści. Czy jest możliwe stworzenie takich treści dla mało atrakcyjnych produktów, tak jak jaka, ubezpieczenie, czy klej. Oczywiście, że jest możliwe, trzeba tylko wiedzieć, jak sposobów użyć, aby to zrobić. Aby móc zrozumieć o jaką przemianę tutaj chodzi warto odnieść się do filmowego...

 

Content marketing – co to jest?

Content marketing to w tłumaczeniu na polski tzw. marketing treści. Jeśli chcielibyśmy podać definicję to należy powiedzieć, że jest to strategia promocyjna, której zadaniem jest tworzenie i publikowanie treści, która jest atrakcyjna dla odbiorców. Mogą być to artykuły, posty, ebooki, ale także e-video czy treści graficzne. Najważniejsze, aby były unikalne, interesujące i...

 

Czym jest inbound marketing

Inbound marketing to forma marketingu internetowego, którego zadaniem jest trafić do konkretnej grupy docelowej. Działania są tak prowadzone, aby osoby szukające czegoś konkretnego trafili do nas a nie do konkurencji. Przykładowo w inbound marketingu nie rozdajemy ulotek szkoły językowej każdemu na ulicy, ale staramy sie trafić do tych osób, które planują zapisać się na kursy...